Interface lanceert nieuwe collectie tapijttegels: 'Dolomite'

Scherpenzeel, 17 november 2020 – Duurzaam vloerenbedrijf Interface lanceert vandaag eennieuwe collectie tapijttegels: de ‘Dolomite’- collectie. Deze collectie bestaat voor 92% uitgerecycled en biobased materiaal en wordt standaard geleverd met de nieuwste duurzameinnovatie van het bedrijf, de CQuest™Bio-backing. De kleuren van de collectie zijngeïnspireerd op natuurlijke mineralen om de ruimte meer met de natuur te verbinden.

De kracht van de Dolomite-collectie zit in de luxueuze eenvoud’, zegt Mandy Leeming, Design Director bij Interface. ‘In deze collectie komen natuurlijke kleuren en texturen tot leven. Hierdoorvormen mensen meer eenheid met de natuur. Dit draagt bij aan een gezondere en productieverewerkomgeving. Iets waar mensen energie van zullen krijgen als ze weer mogen terugkeren naar dewerkvloer.

De nieuwe collectie bestaat uit op mineraal geïnspireerde tinten, zoals amber, azuriet, maanstenen rozenkwarts. De vloercollecties van Interface zijn zo ontworpen dat ze op verschillendemanieren kunnen worden gecombineerd. De Dolomite-collectie zorgt in combinatie met anderevloertegels van Interface voor een serene sfeer.Voor meer informatie over de Dolomite collectie, klik hier.

Indien u nog verdere vragen heeft stuur dan een e-mail naar: press@interface.com

Lees meer over Interface op interface.com en blog.interface.com.