Interface Benoemt Yves Bonne Tot Vp & Gm Benelux, Oost-Europa En Opkomende Markten

Interface, wereldwijd fabrikant van modulaire vloeren en toonaangevend op het gebied van duurzaamheid, heeft Yves Bonne benoemd tot Vice President & General Manager Benelux, Oost-Europa en opkomende markten.

Bonne heeft een zeer uitgebreide staat van dienst binnen de sector van commerciële vloeren. Hij brengt meer dan 25 jaar ervaring binnen de verschillende domeinen van de business, in het bijzonder Sales & Marketing, mee naar Interface. Bonne bouwde zijn carrière uit door groei en innovatie te realiseren in enkele van Europa's grootste markten. Recentelijk werkte hij als business leader bij Modulyss NV (onderdeel van de Balta Groep).

Bonne over zijn benoeming: “Het is zeldzaam om bij een organisatie te komen die zo’n unieke benadering heeft van producten, ontwerp, duurzaam zaken doen en mensen. Ik ben er erg trots op me bij de Interface-familie te kunnen voegen.”

Bonne zal Ton Raaphorst vervangen, die terugkeerde naar Interface om deze rol interim te vervullen.

Over Interface

Interface is een wereldwijde fabrikant van modulaire vloeren met een volledig geïntegreerde collectie tapijttegels en veerkrachtige vloeren. Ons modulaire systeem helpt klanten bij het creëren van ruimtes die een positieve impact hebben op mens en milieu. Interface wil vooroplopen in het keren van het proces van klimaatverandering door zo duurzaam mogelijk te werken. Deze klimaatmissie noemen we Climate Take Back.

Het Europese hoofdkantoor van Interface is gevestigd in Scherpenzeel, Nederland. Voor meer informatie kunt u terecht op www.interface.com en blog.interface.com. Of volg Interface op Twitter, YouTube, Facebook, Pinterest, LinkedIn, Instagram, en Vimeo.

Contact
Indien u meer informatie en hogeresolutieafbeeldingen wilt van de collecties van Interface – of als u iemand wenst te spreken over dit onderwerp – neem dan contact op met:

Co-Workx
Daan de Winter